افسردگی بدون این نکات می تواند شما را بهتر کند

 

افسردگی می تواند به شما این احساس را بدهد که احتمالاتی در زندگی شما وجود دارد. مراجعه منظم به روانپزشک یا مصرف داروهای روزانه ممکن است بهترین راه برای زندگی شما نباشد.

داروهای ضد افسردگی یک راه خوب برای اصلاح تعادل درست مواد شیمیایی عصبی مغز است. با این حال ، چنین دارویی تنها یک گام در جهت بهبود ، درمان و سایر تلاشهای خود است که به شما کمک می کند زندگی خود را به حالت عادی بازگردانید.

باید به خاطر داشته باشید که شما مسئول افکار خود هستید. "افسردگی" را از واژگان روزانه خود حذف کنید. این کلمه چیزی است که می تواند واژگان منفی بیشتری را ایجاد کند ، بر نحوه تفکر شما در مورد مشکلات شما تأثیر می گذارد.

به عنوان مثال ، اگر احساس می کنید که در بهترین فرم نیستید و به شما احساس آبی می دهد ، وقت آن است که روی آن کار کنید. بیرون بروید و چند تمرین انجام دهید.

سعی کنید از خود به عنوان افسرده یا "افسرده" صحبت نکنید. در حالی که آنها از نظر پزشکی دقیق هستند ، کلمات "افسردگی" و "افسرده" بارهای اضافی زیادی به آنها متصل شده اند و در واقع می توانند احساس ناامیدی را بدتر کنند. وقتی با طلسم دست و پنجه نرم می کنید ، به جای آن "احساس ناراحتی" کنید.

اگر با افسردگی دست و پنجه نرم می کنید به یک سرگرمی جدید بپردازید. نقاشی ، عکس گرفتن و ثبت اسکرپ بوک یک راه حل عالی برای احساسات شما است ، یا استفاده از اسکرپ بوک گزینه های خلاقانه ای است.

هنگامی که افسرده هستید ، تسلیم شدن در برابر احساس انزوا ساده است ، اما فعالیت های اجتماعی بسیار درمانی هستند. اگر با کسانی که شما را دوست دارند احاطه شده باشید ، روحیه شما بالا می رود ، حتی اگر فقط برای مدت کوتاهی باشد. اگر تقویم کامل داشته باشید ، آنقدر افسرده نخواهید بود.

اطلاعاتی که از این مقاله می آموزید باید به شما در رهایی از افسردگی کمک کند. خوشبختی را می توان دوباره یافت ، بنابراین بیرون بروید و آن را جستجو کنید.

 

 

https://camillac111cnx4.activoblog.com/profile
https://norahv628vvu4.blogoxo.com/profile
https://scottb615iez4.elbloglibre.com/profile
https://alexisl173jkk0.blog-ezine.com/profile
https://ralphg827mfy3.blogscribble.com/profile
https://leeu269pgw2.madmouseblog.com/profile
https://annel172dax4.ja-blog.com/profile
https://danielz481tja3.digitollblog.com/profile
https://chez481vmc5.blazingblog.com/profile
https://manleyd692xmc4.blogtov.com/profile
https://richardc592xne5.creacionblog.com/profile
https://robertom926fvk7.tusblogos.com/profile
https://ralstonh937jaw4.blogchaat.com/profile
https://theodorb481thx2.dm-blog.com/profile
https://philg940zyx4.smblogsites.com/profile
https://samuelv360tja4.weblogco.com/profile
https://juliat147iwk7.blogdeazar.com/profile
https://chesterh815fxo9.ourcodeblog.com/profile
https://arthurh703ync4.eedblog.com/profile
https://buzzy517rqo1.theisblog.com/profile