معرفی فیلم های ایرانی جدید 1401
 

معرفی فیلم های ایرانی جدید 1401

 

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بهترین فیلم های ایرانی در سال جدید چه فیلم هایی هستند.فیلم سینمایی ایرانی گزینه اول برای انتخاب فیلم و سریال و تماشای آن به همراه خانوده برای اغلب افراد است. چرا که در اکثر فیلم های ایرانی مسائل روز ایران گنجانده می شود.

تعدادی از این فیلم‌ها نیز به زودی اکران خواهند شد و تا زمانی که اکران نشوند، نمی‌توان قطع به یقین در رابطه با فروش آن‌ها اظهار نظر کرد و از بعد تجاری ساخت فیلم را بررسی نمود. در ادامه نوشتار بهترین فیلم های سینمایی ایرانی 1401 همراه ما بمانید.

 

تماشای یک فیلم خوب و جذاب در همه حال لذت‌بخش است. اما در این دوران قرنطینه و سختی، انتخاب فیلم خوب برای تماشای آن، یکی از دغدغه‌های مردم است. که در مقاله بهترین فیلم های سینمایی ایرانی 1401 سعی بر رفع این دغدغه و راهنمایی انتخاب صحیح داشته‌ایم.

 

علاقه مندان به دانلود فیلم ایرانی جدید 1401 میتوانند در وبسایت شیک مووی بعد انتشار نسخه  قانونی فیلم ها توسط سازندگان به دانلود سریع و راحت بپردازند. فیلم های که در لیست زیر قرار دادیم. بهترین آثاری است که در سال 1401 قرار است منتشر شود. شما دوستان در حال حال می توانید خلاصه داستان این فیلم ها و بازیگران را اطلاع پیدا کنید.

معرفی فیلم های ایرانی جدید 1401

 

خائن کشی

معرفی فیلم های ایرانی جدید 1401

 

کارگردان: مسعود کیمیایی
ستارگان:
امیر آقایی
پولاد کیمیایی
سارا بهرامی
مهران مدیری
فرهاد آئیش
پانته‌آ بهرام
حمیدرضا آذرنگ
سام درخشانی
امیررضا دلاوری

گروهی می‌خواهند از بانک ملی دزدی کنند. مهدی، شاهرخ، گیو، اطلس و دیگرانی دزدان ظاهری بانک هستند. اما این پول را برای قرضه ملی دکتر مصدق می‌خواهند. دکتر مصدق بر سر این مسئله اصرار می‌ورزد که نفت ایران باید ملی شود.

سرکرده این گروه دلباخته یک خانم است. در درگیری‌هایی که در جلوی بانک با پلیس بالا می‌گیرد این خانم تیر می‌خورد و باقی فرار می‌کنند. در این فیلم قسمتی از زندگی “مهدی بلیغ” سارق و کلاهبردار ایرانی به تصویر کشیده می‌شود. همچنین گذری هم به ملی شدن نفت و ماجراهای آن می‌زند.

 

 

 

بی رویا

 

بی رویا

 

 

کارگردان: آرین وزیردفتری
ستارگان:
طناز طباطبایی
صابر ابر
شادی کرم‌رودی
ژانر: درام، معمایی

طناز طباطبایی با ایفای نقش در فیلم سینمایی بی‌رویا، جایزه بهترین نقش اول زن را از چهلمین دوره جشنواره فجر دریافت کرد. بی رویا داستان زوج جوانی است به نام رویا و بابک که قصد مهاجرت از ایران را دارند.

 

 

شب طلایی

 

 

کارگردان: یوسف حاتمی کیا
ستارگان:
حسن معجونی
یکتا ناصر
مریم سعادت
مسعود کرامتی
بهناز جعفری
سوگل خلیق
سینا رازانی
علی باقری
ژانر: طنز خانوادگی

ماجرای شب طلایی در خانه مادربزرگ می‌گذرد. شبی که همه خانواده دور هم جمع شده‌اند تا جشن تولدی برای مادربزرگ بگیرند. همه چیز خوب پیش می‌رود تا اینکه داماد خانواده که به دلیل سفر در این مهمانی حضور نداشته است، سرزده می‌رسد. او شمش طلایش را می‌خواهد که چندین وقت قبل به امانت در خانه مادربزرگ گذاشته بود.

 

نمایش بهترین سریال های ایرانی در رسانه شیک مووی :

و اما شاید شما دنبال این باشید که بخواهید دانلود سریال ایرانی را هم در سال 1401 انجام دهید . اینجا در بین سایت های مختلف ما سایت شیک مووی را به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم. که در سایت میتوانید به راحتی سریال های جدید ایرانی را دانلود کنید.

 

مست عشق

مست عشق

 

کارگردان: حسن فتحی
ستارگان:
شهاب حسینی
پارسا پیروزفر
حسام منظور
هانده ارچل
سلما ارگچ
بوراک توزکوپاران
بوران کوزوم
بنسو سورال
ابراهیم چلیک‌کول
ژانر: عاشقانه

مست عشق حکایتی از مولانا و شمس تبریزی است. کادر بازیگران این فیلم از ستارگان ایران و ترکیه تشکیل شده است. حسن فتحی بعد از شاهکارهای بی‌نظیرش، این بار فیلمی عاشقانه را به اکران خواهد برد.