دانش آموزان کالج: امروز به این توصیه نیاز دارید

 

افرادی که به دنبال تحصیل در دانشگاه هستند ممکن است سوالات زیادی داشته باشند. کالج مستلزم تجربه های مختلف است. بنابراین ، قبل از حضور باید تا آنجا که می توانید بدانید. توصیه های زیر به شما کمک می کند تا شروع خوبی داشته باشید.

قبل از آماده شدن برای دانشگاه ، یک چک لیست از همه ابزارها و لوازم مورد نیاز یا مورد نظر تهیه کنید. آمادگی خوب تجربه شما را بسیار آسان می کند. اگر شما در کلاس های دور شرکت می کنید ، این حقیقت دارد.

منتظر نباشید تا دیر نشده است که برای درخواست کمک مالی و کمک هزینه تحصیلی یا کمک مالی شروع کنید. هرچه زمان بیشتری برای تأمین بودجه دانشگاه صرف کنید ، کمتر وام خواهید گرفت. لیستی از مهلت های مهم ایجاد کنید تا هیچ فرصتی را از دست ندهید.

تا جایی که ممکن است در دوران تحصیل در کالج سالم غذا بخورید. اگر غذای مناسب نخورید ، دانشجوی سال اول 15 تأثیر منفی بر زندگی شما می گذارد. اطمینان حاصل کنید که در خوردن غذا دقت کنید. از خوردن زیاد فست فودها و پیتزا خودداری کنید. ارزان و سریع است ، اما باعث می شود احساس تنبلی کنید و نتوانید در کلاس های خود تمرکز کنید.

برای مطالعه روزمره ، بخش بزرگی از زمان را کنار بگذارید. هرچه زمان بیشتری برای تحصیل بگذارید ، بیشتر از آن خارج خواهید شد. انجام عالی در کلاسها به معنای پول بیشتر و داشتن شغل بهتر است.

همیشه قبل از امتحان تمام مواد مورد نیاز را به همراه داشته باشید. مربی همیشه وسایل اضافی ندارد ، بنابراین قبل از رفتن به کلاس ، مطمئن شوید که به آن نیاز دارید.

با یک مدیر پذیرش صحبت کنید تا مطمئن شوید که دوره های لازم در دسترس است.

وقتی قبل از حضور در دانشگاه درباره همه چیز می توانید تحقیق کنید و یاد بگیرید ، تجربه مثبت تری خواهید داشت. زندگی در دانشگاه پیچیده است و می تواند طاقت فرسا باشد. با هر شانس ، این قطعه دانش و آرامش لازم را برای شروع سفر یادگیری در اختیار شما قرار داده است.

 

https://wordsmith.social/halishe/qjk26eibwa

https://bit.ly/3zZ474i

https://www.gamespot.com/profile/shikmovie/about-me/

http://feeds.feedburner.com/Tasvirfa

https://teletype.in/@halishe/hkTEIfQCXIU

https://www.wattpad.com/user/ahmadmoosavi